Dékány Dominika - Karácsonyi mézes puszedli

2018.11.22

...és az első próbálkozásom lisztkeverékkel.


Recept:
- 60 g víz
- 20 g fehérbor ecet/almaecet
- 20 g kókuszolaj
- 2 g szódabikarbóna
- csipet só
- 35 g por eritrit
- 110 g Szafi Free csökkentett rosttartalmú kenyérliszt
- 20 g vaníliás zabpudingpor
- 5 g mézes sütemény fűszerkeverék

Bevonathoz 75% kakaótartalmú étcsokoládé pici kókuszolajjal megolvasztva.

A vizet, ecetet és a kókuszolajat kimértem, alaposan összekevertem. Hozzáadtam a többi alapanyagot is. Jól összekevertem majd pihenni hagytam. Egy kis idő elteltével tetszőleges méretű golyókat formáltam belőle és sütőpapíros tepsibe 170 fokra előmelegített sütőben (alsó-felső sütéssel) kb. 20 perc alatt megsütöttem. (A sütési idő eltérő lehet!)

Az első próbálkozásomnál (a képen látható) tökéletes lett az állaga, azonban a halandó nép számára kevés volt benne az édes íz, így a második adaghoz adtam 1,5 e.k. mézet, azonban szórakozottságom miatt a sütőt nagy hőfokon hagytam, így a puszedlim keményre sikerült. 😔

Sebaj, tanulópénz, tanulj belőle te is! :)

BodyCode© 2016 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el