Dékány Dominika - Mediterrán hétvége

2018.04.10

Hozzávalók:
- pulykamell
- baby spenót
- száritott paradicsom
- fokhagyma
- só, bors, bazsalikom, oregánó ( a mennyiség adagfüggő, én 6db-ot csináltam, ahhoz 6 szelet paradicsomot, 2 gerezd fokhagymát és 2 marék spenótot használtam fel)

Prézli:
- 2 tojás
- 3 e.k. utifű maghéj
- 3 e.k. zabliszt (vagy más teljes kiőrlésű liszt)

Elkészítés:

A spenótot alaposan megmossuk és serpenyőben kicsit megfonnyasszuk. Amikor már kész, hozzáadjuk az összezúzott fokhagymát. A csirkét szeletekre vágjuk (minél nagyobb, annál jobb), sózzuk, borsozzuk, fűszerezzük, majd ráhelyezzük a spenótot és 1 szárított paradicsomot. Összetekerjük (ha kicsik a szeletek és nem marad egyben, fogpiszkálóval kapcsoljuk össze, az enyémek szépen egyben maradtak).


3 tálban készítsük elő a prézlit:
1. liszt + utifű maghéj
2. tojás + só
3. liszt + utifű maghéj

Ebben a sorrendben panírozzuk a csirkét.
Serpenyőben kókuszolajon (mert az nem ég le, ellentétben más olajakkal) kis lángon kisütjük. Mivel pulyka hús, ezért én lefedtem és kicsit barnábbra sütöttem, hogy a húsi biztosan jól megsüljön.


Jó étvágyat! :)

BodyCode© 2016 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el