Interjú Dékányová Dominikával, a BodyCode dietetikai tanácsadójával, a tudatos házi tündérrel

2018.03.06

Engedjétek meg, hogy bemutassuk a BodyCode Team újabb tagját! Domi amellett, hogy a Thor Gym hálózat egyik kiemelt edzője, mellette egészségtudatos gasztro blogot is vezet. A fitten szép az élet, nemcsak egy újabb "how to" blog oldal, sokkal inkább egy életvitel és egy küldetéstudat.


- Honnan eredt a blog ötlete?

Az alap ötlet, hogy a konyhai művészetem egy weboldal segítségével hozzam a napvilágra, úgy született, hogy az ismerőseim sokszor megkértek, hogy egy-egy elkészített étel receptjét osszam meg velük. Igazából saját időmet akartam kicsit megspórolni azzal, hogy egy gyűjtő helyet teremtek. J Később olyannyira szenvedélyemmé vált az ételek elkészítése utáni styling és fotózás, hogy egyre több időt töltöttem az ételek ide-oda pakolásával a tányéron.


- Honnan szerzed be az alapanyagokat?

Erre a kérdésre a válasz teljesen egyszerű: a boltban :)

Akkoriban, mikor elindítottam a facebook oldalam, már rengeteg más ilyesfajta foodblogger volt jelen a magyar piacon, azonban igyekeztem magam azzal megkülönböztetni tőlük, hogy nem használok nehezen beszerezhető alapanyagokat, lisztkeverékeket, sőt, útmutatót nyújtok a drága lisztkeverékek otthoni előállítására, hogy minél több pénzt spórolhassak az embereknek. Ez volt az alapötlet és a fő koncepció.


- A tudás tapasztalat vagy tanult szakmaiság?

Évek óta foglalkoztat a téma, szinte minden féle diétát kipróbáltam magamon, elmondhatom, hogy némelyikért elég drága árat fizettem, ugyanis sok esetben az egészségem bánta. Miután egy IBS nevű betegségbe hajszoltam magam a megálmodott alak érdekében, eldöntöttem, hogy kampányt folytatok az egyoldalú és szélsőséges táplálkozás ellen. Ezt a szempontot tartom szem előtt mindig, amikor segítséget kérnek tőlem.


- Van e lehetőség konzultálni veled vagy majd csak a szemináriumon láthatunk?

Igen, lehetőséget nyújtok a vendégeim és mindenki másnak is, hogy segítségért forduljanak hozzám. Az edzősködés mellett a második legnagyobb szenvedélyem a táplálkozási tanácsadás, hiszen tudom, milyen rossz hatással vannak a plusz kilók az egészségünkre, nem beszélve az egészséges kinézet az emberek önbizalmára gyakorolt pozitív hatásáról. Az utóbbi is személyes tapasztalat, ugyanis az én történetem is egy 12 kilós fogyással kezdődött.


Köszönjük J Hamarosan egy hosszabb bemutató cikket is írunk Domiról, de addig is hetente kaptok tőle recept és dietetikai tanácsokat.

A BodyCode vendégeinek lehetőségük van egy első Ingyenes konzultációra.

Keressétek bátran Domit e-mailen, facebookon vagy instagramon!

facebook.com/dominika.dekanyova.5  I  dekany_domi  I  dekany.domininka@gmail.com


BodyCode© 2016 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el