Soltész Melinda története

2017.11.09


Sziasztok!

Melinda vagyok, 32 éves és Budapesten egy szoláriumban vagyok üzletvezető.

A BodyCode edzéseken eddig több mint 20 kg-ot fogytam, korábban 42-es ruhákat hordtam ma pedig már 34-est. Újra van önbizalmam és újra igazi nőnek érzem magam!

Melinda eldöntötte, hogy változtatni akar, nem adta fel a legnehezebb helyzetekben sem, és koplalás vagy mindenféle rövid időn belül csodákat ígérő ételek és módszerek helyett a funkcionális edzéssel fokozatosan alakult át...



Hogy miért döntött úgy, hogy változtat a régi életmódján, azt itt olvashatjátok:

"A 10 éve tartó ülőmunka miatt csak jöttek fel a kilók, és észre sem vettem, nem foglalkoztam magammal. Egyszer egy boltban megkérdezték tőlem: olyan cuki kismama vagyok - mikorra várom a picit? - mondtam, hogy nem vagyok terhes és kirohantam a boltból. Hazamentem belenéztem a tükörbe, és azt mondtam elég volt. Ez így nem mehet tovább. Ráálltam a mérlegre 79 kg voltam. Ekkor határoztam el, hogy változtatok. Kerestem mindenfélét az interneten, edzésterveket, diétás ételeket, fogyasztó szereket, de nagy változásokat nem értem el vele. A konditermes edzés sem lett a kedvencem, a legtöbb csoportos órán pedig nem is foglalkoztak velem. Egy nap rátaláltam a Facebookon egy hirdetésre: BodyCode funkcionális edzés. Utána olvastam és jelentkeztem. Az tetszett meg benne, hogy hiába csoportos óra olyan, mintha privát órán lennél. Mindenre odafigyelnek az edzők. Nincs olyan, hogy rosszul csinálsz valamit. Az alapoktól tanítanak meg mindent, és soha nem unalmas. Minden mozgásforma megtalálható benne. Az első 2 hét volt a legnehezebb, még nem láttam a kiutat, nem fogytam semmit, de aztán megtört a jég. A kilók elkezdtek lefele vándorolni rólam. Immáron 59 kg vagyok. De az edzés szerelmese lettem úgyhogy még mindig járok rendszeresen, és nem is akarom mar abbahagyni. Beleszerettem a funkcionális edzés világába!

Ha te is szeretnél változtatni magadon, és az életmódodon, akkor üzenj nekünk Facebookon vagy látogass el a weboldalunkra.

Ha Te is szeretnél ekkora változást elérni jelentkezz!

BodyCode© 2016 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el